Testuan: "Aldiz, irakasle horrek niri esan zidan berak bazekiela nik bi ume horiei nire etxerako lanak kopiatzen uzten zietela intentzio onaz, baina hori egiten utzi behar nuela eta hori egin beharrean, ikasle horiek ulertzen ez zutena haiei azaldu beharko niekela gomendaru zidan. Modu horretan, ikasle horiek ulertzen ez zutena ulertu eta ikasiko zuten eta niri nire lotsa pixkanaka kenduko zitzaidan, hau da, guztiok irabazten aterako ginela."
Ikasi nuen eskolan hainbat proiektu egiten dira ikasleekin. Proiektu horietatik batzuk geletan egiten dituzte, beste batzuk, berriz, patioetan edo gimnasioan eskolako ikasle guztiek aldi berean parte hartzen dutelako.
Ikasi nuen eskolan hainbat proiektu egiten dira ikasleekin. Proiektu horietatik batzuk geletan egiten dituzte, beste batzuk, berriz, patioetan edo gimnasioan eskolako ikasle guztiek aldi berean parte hartzen dutelako.
Geletan egiten diren proiektuen artean, hauek nabarmenduko nituzke: Eskola 2.0, Talde Elkareragileak eta Tertulia Literario Dialogikoak. Aldiz, patioetan edo gimnasioan egiten direnen artean, hurrengoak azpimarratuko nituzke: Korrika, eskolako ortua eta Euskal astea.
Eskola barruan ikasleen artean arazoren bat gertatzen bada, irakasleek lehenengo umeei uzten diete haiek bakarrik arazoa konpon dezaten. Hori gertatzea ezinezkoa bada, irakasleak edota eskolako zuzendariak, ikasleekin batera, arazoa konpontzen saiatzen dira. Azkenik, hori baita ezinezkoa bada, protokoloa martxan jartzen dute (segun eta zein den arazoa, protokolo bat edo beste bat martxan jartzen dute).
Irakasle eta gurasoen artean nola harremantzen diren azaltzeko, esanbehar dut ikasleen gurasoak irakasleekin umeen agendaren bidez kontaktuan jartzen direla.
Azkenik, metodologiari dagokionez, eskola honetan irakasleek ikasleei edukiak azaltzeko liburua, haien asmatutako proiektu desberdinak eta ordenagailuak erabiltzen dituzte, hau da, irakaste-ikaste prozesua nahiko dinamikoa da.
Eskola barruan ikasleen artean arazoren bat gertatzen bada, irakasleek lehenengo umeei uzten diete haiek bakarrik arazoa konpon dezaten. Hori gertatzea ezinezkoa bada, irakasleak edota eskolako zuzendariak, ikasleekin batera, arazoa konpontzen saiatzen dira. Azkenik, hori baita ezinezkoa bada, protokoloa martxan jartzen dute (segun eta zein den arazoa, protokolo bat edo beste bat martxan jartzen dute).
Irakasle eta gurasoen artean nola harremantzen diren azaltzeko, esanbehar dut ikasleen gurasoak irakasleekin umeen agendaren bidez kontaktuan jartzen direla.
Azkenik, metodologiari dagokionez, eskola honetan irakasleek ikasleei edukiak azaltzeko liburua, haien asmatutako proiektu desberdinak eta ordenagailuak erabiltzen dituzte, hau da, irakaste-ikaste prozesua nahiko dinamikoa da.
No hay comentarios:
Publicar un comentario