Unai
|
David
|
Jon Ander
|
Ivan
|
Endika
|
Alba
|
Noelia
|
Helburuak
|
Helburuak
|
Helburuak
|
Helburuak
|
Helburuak
|
Helburuak
|
Helburuak
|
Baliabideak
|
Baliabideak
|
Baliabideak
|
Baliabideak
|
Baliabideak
|
Baliabideak
|
Baliabideak
|
Egitura
|
Egitura
|
Egitura
|
Egitura
|
Egitura
|
Egitura
|
Egitura
|
Teknologia
|
Teknologia
|
Teknologia
|
Teknologia
|
Teknologia
|
Teknologia
|
Teknologia
|
Ingurunea
|
Ingurunea
|
Ingurunea
|
Ingurunea
|
Ingurunea
|
Ingurunea
|
Ingurunea
|
Kultura
|
Kultura
|
Kultura
|
Kultura
|
Kultura
|
Kultura
|
Kultura
|
Unai Alkiza (Teknologia): Puntua egoki garatuta dagoela uste dugu, adibide desberdin ugari ipini ditu bakoitza azalduz.
David Angulo (Ingurunea): Daviden atala aukeratu dugu, alde batetik bere ikastetxea inguratzen dituen paisai eta giroa ondo azaldu duelako eta beste alde batetik, zentroaren kokapena ondo lotu duelako bertako ikastetxeko garraio baliabideekin
Jon Ander Bayon (Helburuak): Jon Anderren helburuak aukeratu ditugu, hainbat helburu atera dituelako bere bizipenetik, hauetatik motibazioa, konfiantza eta adiskidetasuna garrantzitsuenak izanda.
Ivan Bujan (Kultura): Ivanen kultura hartu dugu informazio erabilgarria erabili duelako, hau da, bere testuarekin ondo erlazionatu egin du. Honekin batera, esan genezake Antunezen testua ondo ulertu dugula.
Endika Chaparro (Egitura): Endikaren ekarpena aukeratu dugu guztiok ados egon garelako tutorearen funtzioa garrantzi handikoa dela.
Alba Gonzalez (Ingurunea): Kasu honetan, Albaren ekarpena aukeratu dugu gustatu zaigulako bere ikastetxearen inguruan erabili dituen zehaztapenak eta horrez gain, nahiko ondo lotu izan duelako "ingurunea" bere ikastetxearenarekin (nahiz eta bere bizipenean hau ez atera)
Noelia Izquierdo (Baliabideak): Gure ustez, Noelia izan da baliabideen dimentsioa hobeto azaldu duena Antúnez-en testua modu egokian erabili duelako atal hau azaltzeko.
No hay comentarios:
Publicar un comentario